About Me

My photo
hye! nama saya isa. umur saya 19 tahun. hobi saya ialah berenang. saya suka tengok cite kartun. perangai saya macam budak-budak sebab tu ramai kawan-kawan saya cakap saya nie sewel. haha.. saya peduli apa. weekkkkk.. ha, tahun nie saya study kat UiTM Puncak Perdana Shah Alam. kat sini saya ada ramai membew. diorang sume sporting-sporting. lepas tu kan, saya kat sini dah start belajar berdikari. maksudnya saya dah tak duduk bawah ketiak mak saya lagi. puihh, kadang-kadang saya nakal. saya suka kacau orang. teruk3. anyway, selamat datang la kepada awak2 yg usha blog saya nie eih.. hikhikhik..

Saturday, March 3, 2012

TRAGEDI semalam..

hadeyh, hari nie bosan gler k0owt..
dah la pagi tadi bangun pukul 11am..
subuh baik punye terlajak..
nie aku nak sembang pasal semalam..

semalam, 2MARCH2012
aku PENGSAN dalam kelas masa presentation English..
aku pun x tahu kenapa duhh..
citer dia macam nie taw;

6.30am
aku bangun macam biasa la,
gimandigosokgigi sume tu,
xde pun rasa demam2 or sakit2 ke apa..

7.30
aku kluar r bilik gi cafe, breakfast
*nampak x aku makan pagi?
so, sepatutnya sihat je la kan?

8.00
kuliah fizik
macam biasa gak,
tengok pensyarah tu kehulu kehilir,
*oktaktumpuperhatian

9.00
ha,, nie part yg besh nie,,
KELAS BI
aku dah ready k0owt nk wat presentation
in fact aku dah siap boleyh guraw2 lagi kat depan kelas,,
TIBA-TIBA
bila aku start duduk kat atas kerusi tu,
ntah kenapa kepala hotak aku nie terhoyong hayang
aku pun terus keluarkn kertas yg ada point2 tu,
pastu main baca jewp..
*tyme nie memang pening gila k0owt!
habis baca tu aku macam gila sikit..
then PENGSAN!!
hukhuk.. bunyi macam menarik jewp..
tapi tyme aku terjatuh tu, aku x sedar pun
diorang kata kepala aku jatuh dulu..
tapi bila aku bangun2, baju aku ntah sape ntah gi bukak..
haha.. *macam kena rogol dah.. :P
pastu pensyarah aku suruh gi klinik..

10am
Gjo bwk aku gi Student Centre,
*isi borang sume
then aku terus kena hantar gi HOSPITAL..
kat situ 4 kali doktor cucuk aku..
pastu doktor tu pasang wayar ape ntah kat badan aku,,
dah macam bahan eksperimen plak..
nasib baik doktor tu lawa..
Dr tu cakap nadi aku lemah..
klaw bacaan nadi tu cecah kosong,
alamatnya arwah la aku.. huhu..
*boleyh wat main2 plak..haiz

anyway,, bacaan nadi aku makin naik
sikit demi sikit
bila kena cucuk lagi pakai jarum yang besar gedabak
boom, bacaan nadi aku naik sampai 50,
still doktor tu ckp aku kena banyak rehat..
so, hari ni aku demam2..
aku ingat nak outing, tapi bila dah pening2 camnie
rasa malas plak..
so, aku kirim je la kat member2 aku gi belikan makanan..

HAIZ, SANGAT BUHSAN LEW.. =.="

5 comments:

  1. isa, kat skola dlu ko x penah pengsan pun.. jgn la push sgt diri ko tu.. hehe.. wat rileks je.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. nape qila oii,,
      risau lettew..
      aku dah ok dah.. (^^)

      Delete
    2. Yela risau, mesej aku tadi bukan nak balas. Lol. Gen kata kau dah keluar hospital eh? Jaga diri! :)

      Delete
  3. err, kenapa ehh kaww selalu pengsan? thn lepas time graduate pun sama enn?
    (nama kaww femes kott time ktorg punya rehearsal graduation huhu)

    ReplyDelete